poniedziałek, 18 kwietnia 2022

Olza Pogwizdów - Beskid Brenna 18.04.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 22

 

 

 

 

 

 

Olza Pogwizdów - Beskid Brenna 18.04.2022 (1-3) 7-Poziom 

Att: 100 H: 13:00 Cena: 5 zł MOV


 

Szata graficzna tego biletu, nie zmieniła się na Olzie od co najmniej 7 lat. To już drugi taki bilet w mojej kolekcji. Tym razem jednak w czasie zbiórki byłem pierwszym kibicem, więc otrzymałem bilet z numerem jeden.

Olza na niebiesko.












Ciekaw jestem widoku na boisko z balkonu tego domu, który stał po drugiej stronie drogi.

Tydzień temu na meczu Spójni, zauważyłem auto z mini koszulką klubu hokejowego Ocelari Trinec. Dzisiaj na meczu był kibic z kurtą tego klubu.







Goście zasłużenie wygrali ten mecz 3-1. Honorowe trafienie dla Olzy padło, kiedy goście prowadzili 2-0. Ogólnie mecz przypominał bardziej B-klasową młóckę, niż zawody A-klasy. Jednak jak na poniedziałek, a dokładnie Lany Poniedziałek, nie można było narzekać. Rzadko bowiem trafiają się mecze niższych lig w pierwszy dzień tygodnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz