sobota, 13 marca 2021

SWD Wodzisław Śląski (Kobiety) - Sportowa Czwórka Radom (Kobiety) 13.03.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: I liga kobiet: Sezon: 2020/2021.
Mecz 2021: 2

 

 

 

 

 

 

 

SWD Wodzisław Śląski (Kobiety) - Sportowa Czwórka Radom (Kobiety) 

13.03.2021 (0-3) 2-Poziom-Kobiety 

Att: 50 (oficjalnie mecz bez udziału publiczności) H: 12:00 Cena: 0 zł FOT MOV

Stadion MOSiR (Wodzisław Śląski)


To trzeci najczęściej odwiedzany obiekt piłkarski przeze mnie. Ostatnia wizyta była jednak aż 3 lata temu. Był to powód wizyty ale nie tylko. Mowa tutaj o futbolu kobiecym, na którym byłem do tej pory tylko raz tj. w 2012 roku (nie licząc futsalu).

Ciekawe co nowego na Stadionie Aleja. Brama była otwarta, więc udałem się na spacer.

W budynku klubowym zadomowiły się jakieś instytucje Państwowe.

Z betonowej bramy, zdemontowany został stary kultowy zegar.


Niektóre krzesełka mocno utraciły swoje niebiesko-czerwony barwy.

Największa nowość na stadionie to zamontowany na stałe telebim.

VIP-owski hall z poszczególnymi wejściami do loż.

Tak tak, w czasie dzisiejszej 58-ej wizyty przy Bogumińskiej, po raz pierwszy oglądałem mecz w jednej z lóż.

Gospodynie z Wodzisławia. Nazwa SWD została pewnie zapożyczona od wyróżnika tablic rejestracyjnych.

Przyjemny był to widok z tej perspektywy przy Bogumińskiej.














W przerwie udałem się pozwiedzać sektor gości. Bramy były otwarte, więc nie mogłem zmarnować okazji. Na zdjęciu kołowroty wejściowe a raczej co z nich zostało.

Sektor gości z widokiem...

...na boisko.

Wejście do sektora gości.





Akredytowani kibice :).

Dziennikarki z...

...Radomia.







Obawiałem się nieco tego meczu, pamiętając słaby poziom zawodów w Raciborzu sprzed 9 laty. Były to w dodatku mecz na szczycie tabeli Ekstraklasy. Dzisiaj na szczęście było inaczej i zawody były bardzo atrakcyjne i w dodatku padły ładne bramki. Wynik 0-3 jak najbardziej sprawiedliwy, chociażby z tego powodu, iż gospodyniom trudno było dojść do pozycji strzeleckich w tym meczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz