sobota, 7 listopada 2020

Błyskawica Kończyce Wielkie - Strażak Dębowiec 07.11.2020

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów II. Sezon: 2020/2021.
Mecz 2020: 41


 

 

 

 

 

 

Błyskawica Kończyce Wielkie - Strażak Dębowiec 07.11.2020 (2-1) 7-Poziom

Att: 50 (oficjalnie mecz bez udziału publiczności) H: 14:00 Cena: 0 zł FOT MOV

Stadion Błyskawica Kończyce Wielkie 

 



Pogoda ostatnio dopisywała, więc udałem się na grzyby do Kończyc Wielkich. Przez prawie 2 godziny szukałem w lesie obok boiska. Nic jednak nie znalazłem :(.

Gospodarze na żółto-niebiesko.


Mój kolega jest jednocześnie zawodnikiem LKS Skrbeńsko (nr 6) i sędzią Okręgu Bielsko (tutaj w delegacji na okręg skoczowski). Ponadto gra na hali z takimi gamoniami jak ja :P.

Z numerem 11 zawodnik Błyskawicy, Przemysław Paluch. W kadrze tej drużyny jest także jego brat, który jest młodszy "tylko" 17-lat :P. W tym meczu jednak nie zgrał. W meczach tej rundy,...

...bracia często robili zmianę między sobą.









W przerwie sobie trochę pozwiedzałem.





















Gospodarze, czyli faworyt do awansu, dość długo przegrywali w tym meczu. Dopiero w końcówce zdołali strzelić dwie bramki i wygrali 2-1. Jedna z bramek na filmie.

Nieopodal boiska stoi budynek klubu kończanka. Jak widać wejście wygląda całkiem sympatycznie :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz