niedziela, 5 sierpnia 2018

Zeleziarne Podbrezova B - Tatran Krasno nad Kysucou 05.08.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu TIPOS III.liga Stred. Sezon 2018/2019
Mecz 2018: 43













Zeleziarne Podbrezova B - Tatran Krasno nad Kysucou 05.08.2018 (4-1) 3-Poziom-Słowacja
Att: 105 H: 10:30 Cena: 0 Euro FOT MOV
Stadion ZELPO Arena (Podbrezova)


Czy może być coś lepszego od meczu w Podbrezovej? Odpowiedź brzmi, dwa mecze w Podbrezovej. Dzień po meczu Fortuna Liga z udziałem gospodarzy tj. Zeleziarne, udałem się na mecz rezerw tego klubu. Tym sposobem po raz pierwszy podczas dalszej wyprawy meczowej, udało mi się zaliczyć meczowo stadion dwa razy.

Ulewa nie zachęcała do wyjścia z hotelu. Zastanawiałem się, czy jechać na ten mecz, skoro byłem tutaj raptem 13 godzin wcześniej. Zdecydowałem jednak, że pojadę, zwłaszcza że pogoda, co prawda wolno, ale zaczęła się poprawiać.  

Mecz nie był biletowany.

Pierwszą połowę oglądałem z przeciwnej, mniejszej trybuny, co dzień wcześniej.



Widzów na meczu pojawiło się nieco ponad stu., czyli 18 razy mniej niż wczoraj.

Podbrezova liczy tylko około 4 tysięcy mieszkańców, czyli tyle ile ma miejsc stadion. Tutejszy obiekt posiada jednak jedną z najwyższych o ile nie najwyższą jednopoziomową trybunę na Słowacji. Jakby wziąć pod uwagę jeszcze Czechy, to może tylko stadion Dukli Praga byłby wyżej w tym rankingu.

Niewykorzystany jeden z sektorów dla gospodarzy.

Sektor gości.



Podbrezova na biało.






Zeleziarne Podbrezova B w poprzednim sezonie grali na zapleczu słowackiej Ekstraklasy, w której zajęli ostatnie miejsce. Obecnie reprezentują trzeci poziom rozgrywkowy.










Tomasko od czasu do czasu "jechał" z dopingiem w czasie meczu.

Pod koniec pierwszej połowy wyszło słońce nad Podbrezovą.

W drugiej połowie zająłem miejsce na "wczorajszej" dużej trybunie.

Także w czasie dzisiejszego meczu wyłoniły się piękne widoki na góry w blasku południowego słońca.







Do rzadkiej sytuacji doszło w drugiej połowie. Kiedy z boiska schodził udzielający pomocy piłkarzowi jeden ze sztabowców, zapomniał zabrać ze sobą kosza z bidonami. Poza plac gry musiał je odnieść zawodnik gospodarzy (zdjęcie).

Przez cały mecz zwycięstwo gospodarzy nie podlegało dyskusji. Już w trzeciej minucie prowadzili 1-0. W drugiej połowie przy wyniku 3-0, goście zdobyli gola na 3-1 z rzutu karnego (film). Na dużym luzie gospodarze ostatecznie wygrali zawody 4-1.

Po meczu obrałem kierunek na Cierny Balog, aby zobaczyć mecz miejscowego Tatrana. Do przejechania było raptem 16 km. Będąc już na miejscu, zwiedziłem...

...Skansen Leśny w Vydrovskiej Dolinie.

Niniejszy skansen to bardzo ładne miejsce, gdzie pachnie lasem i gdzie można także zjeść obiad.

Do tego miejsca dojeżdża także słynna turystyczna kolejka, dzięki której słynny stał się klub...

...Tatran Cierny Balog.

W internecie bardzo popularny stał się film, gdzie kolejka w czasie meczu piłkarskiego przejeżdża między boiskiem a trybuną. Nie ukrywam, iż taka sytuacja była magnesem, aby udać się na domowy mecz Tatranu Ciernego Balogu (6 poziom), czego może im pozazdrość grający kilka poziomów wyżej Partizan Cierny Balog.

W dniu wyjazdu na Słowację odkryłem, iż mecz w Ciernym Balogu został przesunięty z godziny 16:30 na 17:30 (ostatecznie rozpoczął się o 17:55!). Dwugodzinne oczekiwanie na mecz jak i brak rezerwowego koła w aucie w wyniku złapanego kapcia właśnie w Ciernym Balogu, spowodowało że musiałem podjąć trudną decyzję i odpuściłem spotkanie gospodarzy przeciwko ŠK Obecný podnik lesov Poniky. Nie chciałem aby doszło do sytuacji, że w nocy w drodze do domu złapałbym kolejną "gumę". Dodam jeszcze, że i tak nie załapałbym się na przejeżdżający pociąg w czasie meczu. Dla zainteresowanych polecam stronę Čiernohronskej železnicy, gdzie można sprawdzić rozkład jazdy pociągów. Nadmieniam, iż są to aż trzy nitki, a pociąg jadący w stronę boiska, jeździ na trasie Cierny Balog - Dobroć.

Na zdjęciu droga tuż po wyjeździe z Ziliny w stronę Cadcy. W tym czasie pierwsza połowa w Ciernym Balogu dobiegała końca.

Na zdjęciu Republika Czeska i wyjazd z przygodami powoli dobiega końca. Czeka mnie jeszcze do kilku tygodni oczekiwania na nadejście mandatu za niechcący wjazd na płatną słowacką autostradę :(. Tak czy siak jeszcze wrócę na Słowację, bo na pewno będę chciał zaliczyć mecz Tatrana Cierny Balog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz