sobota, 18 czerwca 2022

Orzeł Kiedrzyn (Częstochowa) - Stradom Częstochowa 18.06.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga okręgowa śląska II (Częstochowa-Lubliniec). Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 49

Ground nr 511

 

 

 

 

 

Orzeł Kiedrzyn (Częstochowa) - Stradom Częstochowa 18.06.2022 (4-1) 6-Poziom

Att: 130 H: 17:00 Cena:0 zł MOV

 

Jasna Góra zwiastowała dobrą frekwencję meczową.

Od Jasnej Góry miałem do pokonania niemal 8 km. Ostatnie 300 metrów drogi dojazdowej to była istna masakra. Była to droga leśna (ulica Zakopiańska), wyposażona w dziury, koleiny i kamienie. Słyszałem nawet od jednego miejscowego, iż szedł 20 minut z przystanku autobusowego. Odludzie dosyć spore to było.

Już prawie na miejscu.



Jeden kontener był dla gości a drugi dla gospodarzy.



Trybuna dla tłumów.


Upał tego dnia był niesamowity. Długo nie wytrzymałem w tym miejscu i uciekłem do cienia.

Mecz nie był biletowany.

Goście na czerwono.

Stadion pięknie jest otoczony lasem.











W meczu spotkały się dwie częstochowskie drużyny, czyli był to mecz derbowy. Ligę wygrała jeszcze inna drużyna z tego miasta tj. Victoria Częstochowa.

Barwy gospodarzy, niczym barwy kościelne.







Koniec pierwszej połowy.



Dym z rozpalonego grilla.














Goście musieli ten mecz wygrać, aby marzyć o utrzymaniu w lidze, lub być pewnym utrzymania. Mecz dobrze rozpoczęli, ponieważ jako pierwsi wyszli na prowadzenie 1-0. Po dośrodkowaniu, strzelec tylko dołożył nogę, a piłka powędrowała w długi róg bramki, tuż obok słupka. Kolejne trafienia należały jednak do Orła. Wynik końcowy 4-1, zupełnie zasłużony.

Chyba po raz pierwszy spotkałem się z tablicą do zmian na meczu niższej ligi w Polsce. Służyła ona jednak jak tablica wyniku meczu. Link do filmu z tablicą i strzałem życia jednego z zawodników :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz