niedziela, 6 czerwca 2021

Zapora Wapienica (Bielsko-Biała) - Rotuz Bronów 06.06.2021

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Bielsko-Biała. Sezon: 2020/2021.

Mecz 2021: 24

Ground nr 463

 

 

 

 

 

Zapora Wapienica (Bielsko-Biała) - Rotuz Bronów 06.06.2021 (1-0) 7-Poziom

Att: 110 H: 17:00 Cena: 0 zł MOV 


Przed meczem Zapory, zwiedziłem miejscową... zaporę. To znaczy prawie zwiedziłem, bo wejście na koronę betonu było zamknięte. Była to moja druga odwiedzona zapora w przeciągu roku, oraz druga w życiu. Poprzednia także była... zamknięta :P. 

Relaks przed meczem z zimnym lodem, przy zdezynfekowanym stoliku :P.

Panoramio estadio.

Obiekt jest położony w parku, co dodaje uroku temu miejscu.



Oficjalni Chuligani Zapory Wapienica.


Trybuna główna.

Tuż obok stadionu piłkarskiego, znajduje się obiekt lekkoatletyczny.

Szukałem tego kranika ale nie znalazłem.




W pobliżu stadionu latało wiele statków powietrznych :P.

Ten Pan nie demontuje a montuje baner klubowy, aby mógł kibicom lepiej zasłaniać widok.


Rotuz na biało-czarno.











Bynajmniej to nie jest trawa na boisku.














Jadą spóźnieni kibice.





Po pięknym strzale w długi róg z narożnika pola karnego, gospodarze wygrali to spotkanie 1-0. W ciągu zaledwie 8 dni, zaliczyłem aż 7 stadionów, gdzie byłem po raz pierwszy na meczu. Licznik obecnie wynosi 463 obiekty piłkarskie i celuję w 500-tkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz