piątek, 19 lipca 2019

Unia Racibórz - Zagłębie II Sosnowiec 17.07.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Sparingowego.
Mecz 2019: 44















Unia Racibórz - Zagłębie II Sosnowiec 17.07.2019 (4-3) Sparing
Att: 40 H: 18:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Gosław Sport Center nr 2 (Wodzisław Śląski)


W drodze do Wodzisławia nie wiedziałem, który mecz będę oglądał. Na każdym z trzech boisk centrum treningowego Gosław, zaplanowano bowiem sparing. Najbardziej chciałem zobaczyć mecz Wilki Wilcza - Polonia Nysa, ale akurat zagrali na placu nr 3, który mam w swojej kolekcji. Według zasłyszanej informacji już na miejscu, mieli zagrać na drugiej płycie, ale w praktyce wyszło inaczej. Tymczasem pozostałem na tej samej drugiej płycie, gdzie Unia zagrała z Zagłębiem. Co ciekawe kilka dni wcześniej obie drużyny także spotkały się ze sobą w tym samym centrum. Trzeci mecz jaki był rozgrywany to Odra Wodzisław - Górnik II Zabrze.

Na miejscu, gdzie można było spotkać różne auta, należące także do pracowników klubów zagranicznych.

Czekając na mecz, podsłuchałem odprawę klubu Zagłębie II Sosnowiec.

Ciąg dalszy oczekiwania na mecz z widokiem na basen i boisko. Wtedy w dalszym ciągu nie wiedziałem na który mecz czekam.


Grywałem na większych boiskach :P.

Na zdjęciu w białej koszulce trener Zagłębia Sosnowiec, od którego usłyszałem powyższą informację, gdzie mają zagrać. Po krótkiej wymianie zdań musiał ustąpić miejsca wraz ze swoimi piłkarzami, ponieważ na placu nr 3 został rozegrany jednak mecz...

...Wilki Wilcza - Polonia Nysa (2-2).

Na pierwszym placu Odra Wodzisław zagrała z Górnikiem II Zabrze (2-1). Tego boiska po dzisiejszym dniu nie mam jeszcze zaliczonego, bowiem oglądałem spotkanie...

...Unii i Zagłębia na drugim.

Unia Racibórz w niebieskich strojach.

Nie lubię sparingów ale tym razem się skusiłem, bo były ku temu powody. Przede wszystkim chciałem zobaczyć jak wyglądają obok siebie trzy różne mecze, skupiając się jednak tylko na jednym z nich. Po drugie postanowiłem odhaczyć drugie z trzech boisk centrum treningowego.

Oba kluby będą reprezentować w nowym sezonie szósty poziom rozgrywkowy. Unia to okręgówka raciborsko-rybnicka. Zagłębie z kolei to okręg katowicko-sosnowiecki.












Materiał meczowy dla trenera był nagrywany przez rezerwowych na zmianę, sprzętem zwanym "kalkulatorem" i to bez statywu.



Stojąc przy linii bocznej boiska, czasem rzuciłem oko na mecz Odry Wodzisław.













Piłkarze z Sosnowca mieli założone spodenki w trzech różnych kolorach.




Początek meczu był zdecydowanie lepszy dla Sosnowca, którzy po strzale z 25 metrów i przelogowaniu bramkarza, prowadzili 1-0. Potem rozkręciła się Unia, która strzeliła cztery kolejne gole. W końcówce meczu Zagłębie strzeliło dwie bramki, ale na wyrównanie zabrakło czasu. Wynik końcowy 4-3. Po tym meczu fakt jest jeden: Być może trochę polubiłem sparingi, pod warunkiem, iż obie drużyny podchodzą do niego poważnie. W moim mniemaniu chodzi, przede wszystkim o to, iż drużyny powinny mieć oficjalne stroje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz