niedziela, 12 listopada 2017

Płomień II Połomia - KS Szczerbice 12.11.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa C 2017/2018, grupa: Rybnik.
Mecz 2017: 86













Płomień II Połomia - KS Szczerbice 12.11.2017 (5-1) 9-Poziom
Att: 60 H: 13:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Płomień Połomia


We wrześniowym numerze To My Kibice, przy okazji meczu Kartofliska.pl - Bar Ulubiona ETV w Pucharze Polski, można było przeczytać... Jaranie się meczem śląskiej C-klasy też nie może być przecież dowodem na zdrowy stan umysłu :D. Tymczasem ja w niedzielne popołudnie wybrałem się na mecz jednej ze śląskich klas C.


Mecz nie był biletowany.

W Połomii nie pierwszy raz byłem na meczu (w tym drugi raz tej jesieni) i pewnie nie jeden raz jeszcze będę.



Szczerbice na czerwono-czarno.




Tuż przed meczem odkryłem, że spotkanie na linii będzie sędziować znana sędzia Figura z pobliskich Świerklan. Ta Pani sędziuje rozgrywki Ekstraklasy kobiet, dzisiaj natomiast mecz ostatniej ligi.












Przy tak pięknej pogodzie i wysokiej temperaturze jak na listopad to z większą przyjemnością ogląda się mecze.



Ryszard "Richard" Piotrowski ostatnio gościł na łamach weszlo.com. Wielokrotny król strzelców niższych lig w końcu dał się poznać całej Polsce. Wstęp do wywiadu brzmiał tak: "Zaczyna się mecz, kibice krzyczą: „Grubego nie musicie kryć!”. Myślę, w porządku. Po piętnastu minutach z trybun leci „Kryjcie tylko grubego!” W tym meczu jednak nie strzelił gola, a ja specjalnie dla niego przyjechałem na ten mecz. Na szczęście, wcześniej już widziałem go w akcji i mam nawet jego kilka bramek nagranych.







Goście ze Szczerbic przystępowali do tego meczu jako lider tabeli z kompletem ośmiu zwycięstw. Połomia jednak  nieoczekiwanie wygrała ten mecz i to bardzo wysoko bo aż 5-1. Dzień wcześniej co prawda grała pierwsza drużyna Połomii, ale i tak czuję podstęp jeżeli chodzi o skład w jakim wystąpił Płomień drugi. Tak czy siak mecz był ciekawym widowiskiem, a dwie bramki dla gospodarzy są dostępne na moim filmie. Jedyna bramka dla gości padła po ładnym strzale głową. Na koniec dodam, że w drużynie ze Szczerbic tym razem nie zagrał mistrz świata juniorów na... żużlu, czyli Kacper Woryna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz