sobota, 19 stycznia 2013

HC Banik Karvina - HC Frydek-Mistek 19.01.2013 (Hokej na lodzie)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 2. liga - V sezon: 2012/2013.













HC Banik Karvina - HC Frydek-Mistek 19.01.2013 (3-2 PD) 3-Poziom-Czechy (Hokej na lodzie) 
Att:? H:18.00 Cena: 50 Kc Karvina (Czechy) - Hala Zimni Stadion FOT MOV



Obok tej hali przejeżdżałem wiele razy, ale w końcu doczekała się na wizytę meczową. Dawno temu to nawet jadłem pizzę w jednej z restauracji mieszczącej się w tym obiekcie. Wtedy jednak nie miałem jeszcze pojęcia że to lodowisko :).





Na zewnątrz było około -10stC, natomiast w hali wcale nie tak komfortowo, bo około 13-15stC.

Efektowne ławeczki.


Jak na trzeci poziom hokeja, obiekt chyba robi wrażenie.





Kibice gości.

To pierwszy mecz hokeja w Karvinie na którym byłem. Gośćmi była drużyna z Frydka-Mistka (czerwone stroje). Co ciekawe w czasie pierwszego meczu w Karvinie, ale w piłce ręcznej, drużyną gości także była ekipa z tego miasta.




Młyn gospodarzy.





Znajome logo klubowe.










To chyba nie był Polak.




W czasie meczu często zmieniałem miejsce, przez co spotkanie mi się nie ciągnęło.



Ponad siedmiotysięczna hala wypełniła się na moje oko, około 300 kibicami.



Spotkania w hokeju długo trwają, a w niniejszym meczu była jeszcze dogrywka. Ostatecznie gospodarze wygrali 3-2.

Od hali są dosłownie dwa kroki na rynek w Karvinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz