sobota, 26 maja 2012

LKS Chałupki (k. Raciborza) - LKS 07 Markowice (Racibórz) 26.05.2012

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 26 kolejki B-klasa Racibórz sezon 11/12.
Uwaga: Zaliczyłem tylko 1 połowę meczu.














LKS Chałupki (k. Raciborza) - LKS 07 Markowice (Racibórz) 26.05.2012 (0-2) 8-Poziom 
Att:? H:17.00 Cena:5zł FOT MOV1/2
Stadion LKS Chałupki (k. Raciborza)



Na mecz do Chałupek koło Bohumina (30km od domu) wybrałem się rowerem.
Nie byłoby w tym nic takiego nadzwyczajnego gdyby nie fakt i najkrótsza droga prowadzi tam przez... Czechy . Takich klubów w ten sposób położonych jest więcej w mojej okolicy ale wszystkie przebija czeska miejscowość Silherovice w której niestety jeszcze nie byłem. Aby dostać sie najkrótszą drogą do takich Silherovic trzeba wjechać do Czech w Zebrzydowicach (Marklowicach Górnych), z powrotem do polski w Bohuminie przez w/w Chałupki i ponownie do Czech prosto do Silherovic.





Gospodarze na biało.





Tak prezentuje się obiekt LKS Chałupki. Całkiem niedawno myślałem, że ten klub miał mieć siedzibę gdzie indziej, a dokładnie w miejscu gdzie boisko ma pobliska drużyna LKS Zabełków. Dowiedziałem się jednak, że podobno nawet miejscowi nie wiedzą gdzie przebiega granica między tymi miejscowościami, więc nie dziwię się, że nawet ja mogłem się pomylić.


Tuż przed pierwszym gwizdkiem sędziego kilku zawodników Markowic znalazło jeszcze czas na szybki papieros za ławką rezerwowych.















W przerwie meczu udałem się do domu ze względu na dużą odległość jeżeli chodzi o dojazd rowerem. Na boisku było 0-2.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz