sobota, 25 sierpnia 2007

Legia Warszawa - Zagłębie Sosnowiec 25.08.2007

Pobudka po 3 nad ranem, PKS z Cieszyna do Warszawy. Taki był początek dnia, w którym miało się spełnić jedno z moich większych marzeń tzn. zobaczyć mecz na Łazienkowskiej 3.












Legia Warszawa-Zagłębie Sosnowiec 25.08.2007 (5-0) 1-Poziom 
Att: 9500 H:19.00 Cena:38zł FOT MOV
Stadion Wojska Polskiego (Warszawa)


Bilet z tego meczu w ramach 5 kolejki Ekstraklasy, sezon 07/08.

Po przyjeździe do Warszawy od razu udałem się pod stadion wyrobić kartę kibica. Do meczu było jeszcze sporo czasu więc wróciłem do mieszkania kolegi, z którym miałem iść na mecz. Ostatecznie na stadion wszedłem trochę spóźniony ale w sam raz na bramkę na 1-0 Astiza.


Jak Żyleta ryknęła na początku meczu, to było coś w rodzaju głośnego koncertu na dużym stadionie. Później niestety często w czasie meczu prowadzili protest skierowany do władz ligi i zaprzestawali dopingu.



Ostatecznie mecz przyjaźni kończy się nie po przyjacielsku bo wynikiem 5-0 dla stołecznych. Jednostronne spotkanie było ładnym widowiskiem dla mojego oka. Z meczu na pewno zapamiętam wygłupy Chinyamy, który po strzelonej bramce zaczął śmiesznie wypinać tyłek do kamery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz